bloggelins.blogg.se

2013-02-20
16:52:13

Svar!
Jo till och börja med så vill jag säga att när jag skriver att jag bara kommer svara på seriösa fråger så behöver ni inte skriva oseriösa frågor ju! Det är ungefär tjugo frågor till som bara är oseriösa!
 

Men nu får jag lugna ner mig och svara på lite frågor.

1. Hur sminkar du dig till vardags?Svar: Jag tar mascara först. Ibland kan jag ta lite ögonskugga men det är inte ofta.

2. Vad är dina fem bästa inköp? (skönhet) Svar: En mascara som jag köpte i ullared. Den kostade typ 100:- och det var jätte billigt eftersom att jag köpte den för ett halv år sedan och använt den nästan varje dag och den är ändå jätte mycket kvar! Mascaran heter volume million lashes diamantissime Loreal paris. När man tar på den så får man glitter på ögonfransarna. Andra saken är min hårinpakning. Det är typ skönhet. Men man får jätte lent hår och det blir otroligt fräsht! Trea är inget som jag har köpt utan jag fick det i julklapp 2012. Det är Sex in the city Secret lust. Det är en stor låda med en stor parfym som luktar ganska starkt men gott! Sedan är det en liten parfym som man typ ska ha bakom öronen. Sedan så är det shover gel ochbody lotion. Allt luktar lika och det luktar underbart! Men nu till den fjärde saken. Det är ögonskugga. Det är 25 olika färger. Nästan alla glittrar fast det är ju bara bra. Mina tfe favoritfärger i den här är en ganska så mörk lila, ljus blå och ljusrosa! Sedan så har jag en eyeliner. Den är guldig. Väldigt glittrig. Tunn och lätt att sätta på ögat.

3. bästis? Svar: Jag har två som jag inte vet om jag får säga namn på men två stycken.

4. 5 saker du gillar med dig själv? Svar: Ääähhhh jag vet inte.

5. 5 saker du inte gillar med dig själv? Svar: Ääähhh jag vet inte riktigt.

6. Hur sminkar du dig till kvällar som är lite mer speciella? Svar: Det är lite olika. Det brår på vad du menar med speciel. Men typ mascara, ögonskugga, ibland lite eyeliner och ibland fondation.

7. Roligaste ämnet i skolan?Svar: Jag tror det är engelska

8. Favoritfärg? Svar: lila

favoritdjur? Svar: Chinchilla! Det är en ökenråtta! Jätte gulliga.

10. favoritgodis? Svar:choklad!

11. Hur gammal är du? Svar: 12

12. Hur är du så snygg? Svar: Äääh jag vet inte.

13. Vad är det för program med effekterna?Svar: Lenovo youcam typ. Men det följde med i min dator från början.

14. när fyller du? I oktober

15. Vilket lag spelar du i? (fotboll) Svar:Om jag säger det så vet alla läsare på ett ungefär vart jag bor. Och det vill inte jag.

16. Är du singel? Svar: Ja.

17. Vad tycker du om smink? Svar: Jo jag tycker att smink är bra och roligt att ha! Men man ska vara försiktig att ha för mycket i ung ålder för ju yngre man är ju större risk är det att man blir alergisk mot smink.

 Sedan så är det några frågor som fnns som jag tog bort för att det var andra frågor som jag inte tyckte var lämpliga i samma kommentar.

18.Hur ser ditt rum ut? Svar: Jag har ett sminkskåp, STORT fönster, skrivbord, byrå, kebord. Ja det kommer en bild sedan!

19.Vad har du för dator?Svar: En lenovo. Det är min lapptop. Min stationära dator är något. Vet inte riktigt.

20.Vem är din favorit artist? Svar: Vet inte. Kanske Bruno Mars

21.Är du kär i någon?Svar: Nej

 Några bilder!

Det här är då en av de fem bästa saker jag köpt!
Eyeliner!
Hur jag ser ut med mascaran!
Mascaran!

Lite av mitt rum! 

Ögonskuggan!

 
Om ni frågar något så får ni be om en ny frågestund snart!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: