bloggelins.blogg.se

2013-01-21
07:50:54

skola
Hej! Sorry för att jag inte skrev så mkt igår men nu så ska jag skriva lite mer! Men igår så var jag med Felicia! Skit roligt! Vi pratade om allt och inget! Sedan blev det träning! Även det var roligt! Men när jag kom hem så körde jag en app för att träna magen. Lixom för att få liye mer muskler. Men efter det hoppade jag in i duschen! Sedan satte jag mig framför tv och bara chillade i väntan på att maten skulle bli klar. Men efter ett tag så blev maten klar och jag åt tills jag blev mätt. När jag gjort det så hoppade jag i sängen. Hade väldigt svårt att somna. Men till slut gick det. Så sov jag hela natten! Men vad ska man göra idag då? Jo först språk vilket är spanska för mig. As kul! Men efter det har vi musik! Vi håller just nu på med gitarer! Ganska så roligt även att det är lite stökigt! Efter det har jag hemkunskap! Det kan man lugnt säga är roligt! Men sedan äter vi mat... Hoppas att det inte är gott för att jag har ju haft hk så jag kommer nog vara mätt. Fast det beror ju på vad vi ska göra. Men sedan så har vi idrott. En liten stund senare har vi so. Sedan slutar vi! Dagen låter jobbigar än va den är. Men ska dra nu så hdrrå!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: