bloggelins.blogg.se

2013-01-29
21:58:08

Sjukhus!
Förlåt för att jag inte skrev igår och att jag inte kommer skriva så mycket idag heller. Men jag var på sjukhuset igår. I söndags efter träningen hade jag skit ont i mitt knä! Jag började gråta i bilen påväg hem. Men jag klarade mig hoppandes in i duschen. Fick äta lite mat för att sedan hoppa och lägga sig i förhoppningen om att det skulle bli bättre. När jag vaknade på morgonen så var det inte bättre utan sämmre. Men på panodil fick jag gå till skolan. Väl i skolan hade jag jätte ont men försökte hålla ut. Vilket tillslut blev så jobbigt att jag var tvungen att åka hem. Mamma ringde till vårdsentralen och de hade inga tider så det var bara att vänta till idag eller att sätta sig i bilden och åka till akuten i Motala. Vi satte oss i bilen och åkte till akuten. Väntan blev lång och bara i väntrummet satt vi i runt omkring två och en halv timma. I rummet fick vi vänta i ungefär tio minuter. Sedan fick vi vänta i ytterligen en timma för att läkaren skulle prata med en annan för han hittade ingen anledning till att jag ska ha ont. Men när han väl kommer så vet han inte vad som gör att jag har ont men han säger att jag ska hoppa på kryckor och äta lite medicin. Men en sjuksköterska ska ge mig kryckorna. Efter en halvtimma kommer sjuksköterskan och ger mig ett par kryckor som passar. Sddan var det bara att åka till apoteket för att hämta medicinen. Men självklart så har inte läkaren skrivit receptet än. Men vi handlar lite och går sedan tillbaka och inte har läkaen skrivit recept då heller. Men vi köper panodil och något liknande det jag skulle ha. Då så satte vi oss och åjte hem. Jag åt lite mat, tog medicinen och gick sedan och la mig! Då kan man säga att man är trött! Nästan lika trött som jag är nu så godnatt!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: