bloggelins.blogg.se

2013-01-19
13:25:54

klar!
 
Ja nu så har man gjort i ordning sig! Man har tjuv ätit lite godis men det var bara en bit och den var jätte god! Vad tycker i om headern? Satt lite längre än väntat för att fixa det men jag har kommit en bra bit på väg! Men det är ändå gansa mycket kvar till den blir som den ska fast jag försöker ju och det är ju det bästa! Men eftersom att det är min första gång så är jag gansk så nöjd! Men den ser lite konstig ut. Men iaf så är jag lite trött eftersom att jag inte somnad fören vid kl 1 inatt. Men pappa väkte mig vid 10 idag så har ändå hunnit att sova ganska så mycket. Fast låg i sängen oc bara såsade! I typ en timma... Ska nog ta och repitera glosorna idag. Har kört dom varje dag sedani onsdags bara så att jag ska kunna dom och jag har haft alla rätt alla gånger! Förutom i onsdags för hade ju några fel första gången. Men nu kan jag typ! Fast repetion är kunskapens moder! Haha men jag borde nog plugga på so provet vi ska ha v.5 och no provet vi ska ha typ v.5-6! Men har inte med böckerna... Och någon har ju tait min so bok så skulle ju inte kunna plugga ändå! Men i so så är det typ att vi ska kunna om Islam, Buddism och hinduism. Men vi har inte ens börjat med buddismen än... Hur ska jag kunna klara det här?!?!? Men i no håller vi på med atomer, molekyler, kemiska föreningar och blandning. Ganska så roligt faktist. Men jag tycker verkligen att jag har hängt med mycket på lektionerna. Jag har även utnyttjat all tid som vi har fått till att träna! Men nu så ska jag chilla lite innan vi ska åka.
Så hej då!
XOXOXO Elin

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: