bloggelins.blogg.se

2013-01-24
07:53:02

Gamla igen...
Nu sitter ja i bussen! Med min vanliga mobil... Ledsen för att jag inte skrev i bussen som jag sa. Men min mobil laggade fett mycket! Men vi kanske vet varför. Det kan vara battriet som laggar. Men det kostar typ 200 kr så det betalar mamma och pappa i så fall men vi ska kolla med min brors batteri och vi hann inte det igår men kanske idag! Aja nog om det! Men igår satt jag och gjorde läxor. Hann ganska mycket! Men jag har börjat sammanfatta Islam. Sammanfattade nästan allt. Men efter en timma med so bytte jag till no. Vi jobbar ju med atomer. Jag nästan allt som vi ska men jag måste lära mig lite kemiska beteckningar. Men nu ska jag bara chilla den sista biten så herrå!


en bild ifrån igår när jag gjorde läxor



en liten bild från i helgen när vi va på resturang! Det är morötter!


Mums! det här fick man också!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: